Prekių pirkimo – pardavimo el. parduotuvėje taisyklės

 

NAUDOJIMOSI IR PIRKIMO TAISYKLĖS SVETAINĖJE WWW.DELDEKO.LT

Dėkojame, kad domitės svetainės www.deldeko.lt paslaugomis. Kad galėtumėte teisingai naudotis svetaine, prašome susipažinti su mūsų taisyklėmis (toliau – Taisyklės) ir jų laikytis. Sutikdami ir uždedami varnelę ties „Susipažinau ir sutinku su www.deldeko.lt naudojimosi tvarka ir taisyklėmis“ patvirtinate, kad perskaitėte visas Taisykles, jas supratote ir sutinkate su visomis jose išdėstytomis sąlygomis bei sutinkate jų laikytis.  

 

1. Įžanga 
1.1.Šis dokumentas yra pirkimo – pardavimo sutartis, kuri yra sudaroma tarp internetinės parduotuvės www.deldeko.lt  (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų (toliau – Pirkėjas) dėl naudojimosi elektroninės prekybos interneto svetaine www.deldeko.lt (toliau – Pardavėjas). Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje, naudodamas Parduotuvės paslaugas, įskaitant Parduotuvėje siūlomų prekių užsakymą, apmokėjimą už tokias prekes, Parduotuvėje skelbiamos informacijos skaitymą, atsiliepimų ir komentarų rašymą (toliau – Paslaugos),sutinka laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų sąlygų.

1.2. Pardavėjas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti šias Taisykles, apie pakeitimus pranešdamas raštu Parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo dienos. Jei Klientas po taisyklių pakeitimų paskelbimo ir toliau naudojasi Paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su visais Taisyklių pakeitimais.

1.3. Sklandžiam elektroninės parduotuvės funkcionalumui, Kliento kompiuteryje gali būti naudojami slapukai „Cookies“.

 

2. Prisijungimo ir registracijos duomenys. 
2.1. Pirkėjas sutinka jog jis pats atsako už bet kokios informacijos ir duomenų, reikalingų jam prisijungti prie Parduotuvės ir naudotis Paslaugomis (toliau – Prisijungimo ir registracijos duomenys), slaptumą.  
2.2. Registracijos arba prekių pirkimo metu pateikiami duomenys – tai  kliento el. paštas, vardas, pavardė, adresas, telefonas, kuriuos būtina pateikti, norint registruotis ar užsisakyti prekę.  Prisijungimo duomenys – tai Pirkėjo el. pašto adresas ir slaptažodis.
2.3. Klientas įsipareigoja nedelsiant pakeisti ir (ar) papildyti Registracijos duomenis, kuriuos jis pateikė Pardavėjui registruodamasis Parduotuvėje, šiems duomenims pasikeitus. Pardavėjas nebus atsakingas už nuostolius, atsiradusius Pirkėjui, Pardavėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius Registracijos ar pirkimo be registracijos duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.

2.4. Pirkėjas įsipareigoja užtikrinti Prisijungimo, Registracijos ir pirkimo be registracijos duomenų slaptumą ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims bei užtikrinti, jog jokie tretieji asmenys nepasinaudos Prisijungimo, Registracijos ir pirkimo be registracijos duomenimis. Paslaugoms gauti ir (ar) prekėms iš Pardavėjo užsakyti ar įsigyti.
2.5. Pardavėjas patvirtina, kad Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi prekių pardavimo Parduotuvėje tikslu (užsiprenumeravusiųjų naujienlaiškius, Klientų asmens duomenys tvarkomi ir tiesioginės rinkodaros tikslu). Pardavėjas įsipareigoja laikytis konfidencialumo ir neatskleisti Kliento asmens duomenų tretiesiems asmenims, tiesiogiai nesusijusiems su Pardavėjo teikiamomis paslaugomis.

2.6.Pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Kliento galimybę naudotis Parduotuvės teikiamomis Paslaugomis, taip pat turi teisę nutraukti Parduotuvės veiklą.  

 

3. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas ir atsisakymas.  
3.1. Pirkėjas užsako prekes, pateikdamas Pardavėjui užsakymą naudodamasis elektronine Parduotuvės užsakymų pateikimo sistema. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai Klientas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
3.2. Šalys susitaria šios sutarties tikslams Parduotuvėje pateikiamą prekių sąrašą laikyti prekių katalogu. 

Šalys susitaria, jog Pirkėjo pateiktas prekių ir (ar) paslaugų užsakymas naudojantis elektronine Parduotuvės užsakymų pateikimo sistema yra pasiūlymas Pardavėjui sudaryti užsakyme nurodytų prekių pirkimo – pardavimo sutartį. Pardavėjas, gavęs  Pirkėjo užsakymą, išsiunčia jo nurodytu elektroninio pašto adresu elektroninį laišką, kuriuo patvirtina, jog Pirkėjo  užsakymas yra gautas, kai Pirkėjas padaro mokėjimą, gauna pranešimą, kad jo užsakymas  yra apmokėtas ir atiduotas vykdymui.  Pardavėjo patvirtinimas, kad užsakymas apmokėtas ir atiduotas vykdyti laikomas Pardavėjo sutikimu parduoti prekes Pirkėjui ir prekių pirkimo – pardavimo sutarties sudarymu. Nuo šio momento Klientas įsipareigoja priimti pristatytas Parduotuvėje užsakytas prekes.

3.4. Daug Pardavėjo prekių yra gaminamos pagal Pirkėjo pateiktą individualų užsakymą - audinių reikalingo kiekio paruošimas, užuolaidų/romanečių siuvimas, todėl jei Pirkėjas tokių prekių užsakymą pageidauja atšaukti,  tokia galimybė priklauso nuo užsakymo vykdymo stadijos, jeigu prekė jau yra gamyboje, užsakymo atšaukti nėra galimybės. 
3.5. Pirkėjas gali užsakyti prekes elektroninėje parduotuvėje kiekvieną savaitės dieną, tačiau Pardavėjas visus užsakymus vykdo tik darbo dienomis, nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8:00 iki 17:00 valandos. 

 

4. Prekės ir jų kainos.  
4.1. Prekės šios sutarties prasme reiškia visas prekes, kuriomis Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama Parduotuvėje.
4.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui keisti Parduotuvėje bet kokią informaciją apie prekes ir kitas sąlygas, įskaitant pakeisti Parduotuvės prekių sąrašą, prekių aprašymus, prekių kainas bei prekių pristatymo kainas ir kitas esmines sąlygas. 
4.3. Parduotuvėje patalpintos nuotraukos yra pavyzdinės ir skirtos tik prekei pristatyti. Pirkėjas supranta, kad  raštuotų audinių vaizdas ant prekių pritaikomas automatiniu būdų ir nebūtinai bus visai identiškas audinio rašto suderinimas ant realios prekės kaip tai pavaizduota internete.

4.4. Dauguma audinių yra 280 cm pločio, jei audinys yra 140 cm pločio, Pirkėjas supranta, kad jeigu prekė yra platesnė nei nurodytas išmatavimas, ji bus sudaryta iš dviejų (ar daugiau, jei reikia) vienetų sujungto audinio. Tai bus daroma estetiškai ir nepakenks prekės kokybei ir išvaizdai.

4.5. Atsižvelgiant į prekių pobūdį, gaminio dydžio rezultatas dėl konkrečios medžiagos savybių gali skirtis +/- 2 cm. Pirkėjas sutinka priimti +/- 2 cm skirtumą tarp užsisakytos ir gautos prekės matavimų.  

4.6. Už prekių pasirinktus išmatavimų atsakingas Pirkėjas, Pardavėjas gali patarti  kaip geriau išmatuoti pageidaujamą objektą ir kaip pasirinkti jam tinkamą prekės dydį, tačiau galutinius matavimus atlieka Pirkėjas ir jis priima galutinį sprendimą dėl gaminio dydžio pasirinkimo.
4.7. Į kiekvienos prekės kainą įskaičiuotas PVM mokestis, tačiau į kainą nėra įtrauktas prekės pristatymo mokestis. 

 

5. Apmokėjimas.  
5.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes bei ketindamas jas įsigyti, turi teisę pasirinkti vieną iš prekių bei jų pristatymo kainos apmokėjimo būdų. Kai Pirkėjas pasirenka išankstinį apmokėjimą (banko pavedimu, elektronine bankininkyste), Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą tik po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes bei jų pristatymą ir pinigai patenka į Pardavėjo sąskaitą banke. Jei Pirkėjas delsia sumokėti, Pardavėjas neprisiima atsakomybės, kad prekių likutis apmokėjimo dieną bus pakankamas, tokiu atveju jei prekių likutis nebus pakankamas užsakymui vykdyti, Pardavėjas Pirkėjui grąžins pinigus.

 

6. Prekių pristatymas. 
6.1. Pardavėjas pristato prekes Lietuvoje, jei pageidaujate gauti prekes į užsienio šalis, kreipkitės info@deldeko.lt.  
6.2. Užsisakius pristatymą tiesiai į namus ar darbovietę, Lietuvoje prekės pasiekia Pirkėją per kurjerių agentūrą, su kuria bendradarbiauja Pardavėjas. Prekių pristatymo laikotarpis priklauso nuo jų pobūdžio. Prie prekių Pardavėjas nurodo pristatymo laikotarpį. Prekės pristatomos darbo dienomis, nuo 8 iki 17 valandos.
6.3. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių trečiųjų asmenų kaltės. 
6.4. Jeigu užsakytas prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti prekes atsiimsiančio asmens (gavėjo) vardą ir pavardę, o toks asmuo, atsiimdamas prekes, privalo pateikti galiojantį asmens dokumentą. 
6.5. Pirkėjas sutinka, kad jo užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui ir/ arba Pirkėjui pasirašius prekių priėmimo kvite ar PVM sąskaitoje – faktūroje laikoma, kad prekė yra tinkamai perduota ir Pirkėjas dėl to neturi jokių pretenzijų. 
6.6. Pristačius prekę, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Jei Pirkėjas pastebi išorinį siuntos pažeidimą, jis privalo tai pažymėti važtaraštyje bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

6.7. Jeigu Pirkėjas atsisako priimti užsakytas prekes Pirkėjas privalo atlyginti bet kokius Pardavėjo nuostolius susijusius su pirkimo – pardavimo sutarties vykdymu.

 

7. Prekių grąžinimas ir keitimas.  
7.1. Pirkėjo  įsigytų prekių grąžinimo teises šioje Parduotuvėje įsigijus prekes reglamentuoja Civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262, Žin., 2011, Nr. 129-6108), Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (Žin., 1994, Nr. 94-1833; 2007, Nr. 12-488) bei Ūkio ministro 2001-08-07 įsakymu Nr. 258 patvirtintos Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės (Žin., 2001, Nr. 73-2583). Šiems santykiams, be kita ko, tam tikra apimtimi taikomos ir Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu Nr. 217 patvirtintos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės (Žin., 2001, Nr. 58-2105) (toliau – Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės).
7.2. Nekokybiškų prekių įsigijimą reglamentuoja Civilinis kodeksas, Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės bei Vartotojų teisių apsaugos įstatymas. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę, todėl gavus nekokybišką prekę būtina per protingą terminą nuo prekės perdavimo dienos kreiptis į Pardavėją. Jeigu Pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė, Pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš Pardavėjo  reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke (nekokybiška prekė per protingą terminą bus pakeista į kokybišką – Pardavėjo kaštais nekokybiška prekė per kurjerių agentūrą susigrąžinama iš Pirkėjo bei nemokamai išsiunčiama kokybiška); atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu Pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino Pirkėjas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. 
7.3. Pardavėjo gaminamos prekės iš tekstilės pagal individualų Pirkėjo užsakymą, kada Pirkėjas pats renkasi pageidaujamus modelius ir audinio kolekcijas, pageidaujamus išmatavimus ir tik tada pagal jo pateiktą užsakymą prekė atiduodama į gamybą arba atpjaunamas audinys, tokios pagal individualų užsakymą pagamintos prekės gali būti grąžinami tik tada, kai yra netinkamos kokybės. Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo Pirkėjas turi informuoti Pardavėją per 7 dienas nuo pristatymo dienos el.paštu info@deldeko.lt. Prekės, kurios nėra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punktą (ne pagal individualų užsakymą ar išmatavimus pagamintos prekės), gali būti grąžintos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo dienos. Tokiu būdu prekių keitimui ir grąžinimui, kurios įsigytos šioje Parduotuvėje, taikomos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės. Pardavėjas, gavęs Pirkėjo išsiųstą prekę, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus, Pardavėjas už kokybiškos prekės grąžinimą negrąžina Pirkėjui pristatymo mokesčio ir tuo atveju, kai pirkimo suma buvo pasiekta, kada Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, taip pat Pirkėjas turi grąžinti Pardavėjui prekes jo nurodytu adresu Lietuvoje,  prekės turi būti pristatytos kurjerio į nurodytą buveinę,  prekių grąžinimo pristatymas į artimiausią paštą yra negalimas.  Prekę reikia grąžinti nepažeistą, originalioje pakuotėje, su visomis etiketėmis. Pardavėjui nustačius, kad Pirkėjas pažeidė įsipareigojimą grąžinti nepažeistą, kokybišką, nepraradusią prekinės išvaizdos prekę, pinigai Pirkėjui nėra grąžinami. 

 

8. Intelektinė nuosavybė. 
8.1. Visos teisės į Parduotuvę ir joje esančius kūrinius yra saugomos. Joks Parduotuvėje esantis turinys ar informacija negali būti atgaminama jokia forma, padaroma viešai prieinama, platinama ir (arba) kitaip naudojama be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo. 
8.2. Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Parduotuvėje, yra Pardavėjo nuosavybė arba Pardavėjas juos teisėtai naudoja. 

 

9. Šalių atsakomybė bei atsakomybės ribojimas.
9.1. Pardavėjas  neatsako už tai, kad Parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
9.2. Už šios pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis Parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9.3 Visi dėl šios Sutarties kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Šalims nesusitarus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo ginčo pradžios, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka pagal Kliento gyvenamąją vietą.